Jump to content


Fotografije

viper_bg - Polar Viper


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
34 odgovora na ovu temu

#1 viper_bg

viper_bg
  • Members
  • PipPip
  • 53 posts

Postavljeno 31 May 2008 - 05:14 PM

Copy/paste sa drugog foruma...

Dobar dan svima! :D
Nov sam na forumu, a i ponovio sam se pa rekoh da se malo pohvalim! Posle mnogo informisanja, dvoumljenja, finansijskih okolnosti...konacna odluka je pala na Polar Viper! 8)
Prvo da kazem da sam u samom startu znao jedno, a to je da zelim nov bajs bez obzira da mogu kupiti polovan za istu sumu ali mnogo bolji...
Posle par dana voznji jako sam zadovoljan, a kako sam amater mislim da mi nesto bolje ne bi bilo ni potrebno ali i za to bolje nisam bio spreman da dam vise para! Bicikl je placen 42 600din u Planetbike-u! Nemam specifikaciju koji su tacno delovi na njemu ali ono sto sam uspeo da vidim navescu, a napravio sam i neke slike:

Prvo kako bajs izgleda u celini:

Postavljena slika

Postavljena slika

Disk prednji:

Postavljena slika

Disk zadnji:

Postavljena slika

Rucice menjaca i kocnice:

Postavljena slika

Postavljena slika

Suspension:

Postavljena slika

Postavljena slika

Zadnji menjac:

Postavljena slika

Postavljena slika

Prednji menjac:

http://img79.imagesh...re012fb0.th.jpg

Gume:

http://img112.images...re011mg4.th.jpg

I jos ponesto...

http://img154.images...re015wf8.th.jpg

http://img154.images...re014dd1.th.jpg

E sada ono sto mene interesuje jeste vase misljenje o odnosu placeno/dobijeno!??
Takodje me interesuje da li postoje neki meksi kocioni paknovi, odnosno plocice da se kupe posto se kod ovih cuje trenje o disk, a i neposredno pred samo zaustavljanje hoce da cvile!??
Kada je amortizer pozeljno zakljucavati!?
I da li neko ima iskustva sa sledecim svetlom:

http://www.planetbik...lo ... er= DESC

Toliko za sada....ako se setim jos neceg pitacu, a vi slobodno preporucujte ako nesto treba...naravno da nije mnogo skupo! :D
  • 0

#2 Hari

Hari
  • Members